Jag har tur!

Idag sov jag och Lilly till halv 11 🙈 det var vĂ€ldigt skönt. Sitter just nu och Ă€ter frukost, och som sist nĂ€r jag började med lchf sĂ„ Ă€r det omelett med beasĂ„s till frukost lunch middag typ haha. Ska bara förĂ€ta mig pĂ„ det 😉 men det Ă€r sĂ„ gott och det gĂ„r sĂ„ fort 👍 stĂ€llde mig pĂ„ vĂ„gen imorse bara för att se om det hĂ€nt nĂ„got, och 2 dagar med lchf och vĂ„gen stig pĂ„ -0,5 kilo. Mer Ă€n vad jag trodde, behövde se det för att tycka det Ă€r kul att fortsĂ€tta. Bara 19,5 kilo kvar âœŒïžđŸ˜‚



Lilly ligger sĂ„ fint brevid och lĂ„ter sin mamma Ă€ta 😉

IgĂ„r var mamma hĂ€r hela dagen och passade Lilly medans jag fick stĂ€dat och tvĂ€ttat. Hon Ă€r verkligen vĂ€rldens bĂ€sta mamma/mormor❀ Hon har hjĂ€lpt oss till tusen med allt! Vi har tur som har henne! Mitt största mĂ„l i livet Ă€r att bli en lika bra mamma som hon💕

Idag kommer Olivia,Mona och Evelina hit. Ska bli sĂ„ kul 😍
Mormor malin
2014-10-31 @ 11:55:07

Och jag har tur som har erâ€ïžĂ„lskar er till 1000😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0